Futbolowy spór o aborcję
Ponad 30 organizacji żąda zakazania emisji spotu przeciwników aborcji podczas finału ligi futbolu amerykańskiego
Finał znany jako Super Bowl to dla Amerykanów święto narodowe. I najważniejsza w roku – ważniejsza nawet od imprez sylwestrowych – okazja, żeby spotkać się ze znajomymi. Futbolową gorączkę i fakt, że przed telewizorami zasiada wówczas około 100 milionów Amerykanów, wykorzystują reklamodawcy, którzy szykują na ten wieczór specjalne edycje filmików promujących piwo, komputery, samochody i najróżniejsze zabawki.
Cena 30-sekundowego spotu ma w tym roku wynieść ok. 2,8 – 3 mln dolarów. I taką kwotę postanowiła zainwestować chrześcijańska organizacja Focus on the Family. W jej reklamie wystąpi znany gracz futbolu Tim Tebow i jego matka...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta