Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sprzedaż muzyki w Polsce nie maleje

01 lutego 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
źródło: Rzeczpospolita

W 2009 roku wydaliśmy na płyty i pliki z muzyką ponad 420 mln zł

W ubiegłym roku wpływy ze sprzedaży płyt utrzymały się na poziomie z roku 2008, wzrost był kosmetyczny, o 0,5 proc. Liczone hurtowo wpływy wyniosły 246 mln zł, do tego trzeba jednak doliczyć marże sklepowe i VAT, co daje ok. 400 mln zł. Dodatkowe 20 – 30 mln zł wydaliśmy na muzykę cyfrową, więc łącznie cały rynek szacuje się w granicach 420 – 430 mln zł.

– To dobre wyniki, pokazują, że w Polsce rynek muzyki jest stabilny mówi „Rz” Piotr Kabaj, prezes EMI Music Polska.

Z danych firmy wynika, że...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8537

Spis treści
Zamów abonament