Sprzedaż muzyki w Polsce nie maleje
W 2009 roku wydaliśmy na płyty i pliki z muzyką ponad 420 mln zł
W ubiegłym roku wpływy ze sprzedaży płyt utrzymały się na poziomie z roku 2008, wzrost był kosmetyczny, o 0,5 proc. Liczone hurtowo wpływy wyniosły 246 mln zł, do tego trzeba jednak doliczyć marże sklepowe i VAT, co daje ok. 400 mln zł. Dodatkowe 20 – 30 mln zł wydaliśmy na muzykę cyfrową, więc łącznie cały rynek szacuje się w granicach 420 – 430 mln zł.
– To dobre wyniki, pokazują, że w Polsce rynek muzyki jest stabilny mówi „Rz” Piotr Kabaj, prezes EMI Music Polska.
Z danych firmy wynika, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta