Ofensywa Luksusowej
Wyborowa SA próbuje ceną i nową butelką odzyskać udziały rynkowe
– Opakowanie, ze względu na zakaz reklamy wyrobów spirytusowych, jest jedną z najbardziej istotnych kwestii na polskim rynku – mówi „Rz” Jean-Baptiste Mouton, członek zarządu Wyborowa SA. Ta należąca do francuskiego koncernu Pernod Ricard firma zdecydowała, że właśnie oryginalną butelką zwróci uwagę konsumentów na swoją wódkę Luksusowa. Francuzi przejęli tę markę oraz wytwarzającą ją fabrykę w Zielonej Górze w 2008 r. wraz ze szwedzkim koncernem Vin & Spirit.
Oprócz zmiany butelki, która – zdaniem konkurentów – bardziej przypomina opakowanie whisky niż wódki, Wyborowa SA obniży także cenę luksusowej (w przypadku półlitrowej butelki...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta