Im bardziej Play urośnie w siłę, tym trudniej będzie go sprzedać
Maciej Witucki, szef Telekomunikacji Polskiej ma ochotę na przejęcia konkurentów
Rz: W nowej strategii Telekomunikacji Polskiej nie ma już hasła „go for more” („sięgaj po więcej”). Przestało być priorytetem?
Maciej Witucki: Zrobiliśmy dużo, ale nie wszystko, co było zapisane w naszej strategii z 2007 roku. Rynek telekomunikacyjny szybko się zmieniał. Najlepszy przykład, że po blisko trzech latach nasza oferta telewizyjna nie jest już nową usługą, ale podstawową. Z obecnego punktu widzenia TP nie musi decydować się teraz na absolutnie nowe projekty np. w e-commerce. Za to przez kolejne dwa lata będziemy chcieli wykorzystać jak najlepiej potencjał, który mamy, i to, na czym znamy się najlepiej. Dostosujemy lepiej nasze obecne produkty do potrzeb klientów i poprawimy sprzedaż, aby optymalnie wykorzystać bazę klientów grupy. Chcemy m.in. łączyć komórki z dostępem do Internetu w technologii CDMA, a usługę telewizji satelitarnej z Internetem bezprzewodowym. W październiku planujemy też duże zmiany technologiczne, które usprawnią sprzedaż usług, tak aby zminimalizować koszty i czas na ich realizację. Odejdziemy od pieczątek i dokumentów, jakie np. abonent Neostrady musi wypełnić, aby podnieść prędkość usługi.
Przez kolejne dwa lata chcemy wykorzystać to, co mamy. Nie musimy się decydować na zupełnie nowe projekty
TP zapowiada, że w tym roku rynek telekomunikacyjny w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta