Telewizja na razie niskopłatna
Na tle innych państw europejskich polska oferta płatnych telewizji jest atrakcyjna cenowo
– W liczbach bezwzględnych polski rynek telewizyjny na tle innych jest tani: tani jest czas reklamowy, tanie są też oferty telewizyjne w stosunku do tego, co trzeba zapłacić za Zachodzie. Ale takie oferty zawsze trzeba odnosić do siły nabywczej danego społeczeństwa, która w Polsce jest niższa niż w wielu państwach zachodnich – mówi medioznawca Andrzej Zarębski. Jak dodaje, przyczynia się do tego także fakt, że nasz rynek jest jednym z najbardziej konkurencyjnych w Europie.
– Zwłaszcza w segmencie platform cyfrowych. Zyskują na tym klienci, głównie pod koniec roku, kiedy platformy inwestują w duże promocje. Tak będzie zapewne także w tym roku – przewiduje. Na korzyść końcowego klienta działa fakt, że mamy aż trzy duże, aktywnie walczące o klientów platformy cyfrowe i bardzo...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta