Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Telewizja na razie niskopłatna

25 marca 2010 | Teleinformatyka | Magdalena Lemańska
* w zależności od czasu, na jaki pakiet jest wykupiony (1-36 m-cy), ** (konieczne jest posiadanie telefonu stacjonarnego w Ono)
źródło: Rzeczpospolita
* w zależności od czasu, na jaki pakiet jest wykupiony (1-36 m-cy), ** (konieczne jest posiadanie telefonu stacjonarnego w Ono)

Na tle innych państw europejskich polska oferta płatnych telewizji jest atrakcyjna cenowo

– W liczbach bezwzględnych polski rynek telewizyjny na tle innych jest tani: tani jest czas reklamowy, tanie są też oferty telewizyjne w stosunku do tego, co trzeba zapłacić za Zachodzie. Ale takie oferty zawsze trzeba odnosić do siły nabywczej danego społeczeństwa, która w Polsce jest niższa niż w wielu państwach zachodnich – mówi medioznawca Andrzej Zarębski. Jak dodaje, przyczynia się do tego także fakt, że nasz rynek jest jednym z najbardziej konkurencyjnych w Europie.

– Zwłaszcza w segmencie platform cyfrowych. Zyskują na tym klienci, głównie pod koniec roku, kiedy platformy inwestują w duże promocje. Tak będzie zapewne także w tym roku – przewiduje. Na korzyść końcowego klienta działa fakt, że mamy aż trzy duże, aktywnie walczące o klientów platformy cyfrowe i bardzo...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8582

Spis treści
Zamów abonament