Kryzys nie zahamował wydatków
W tym roku rynek reklamy w sieci może być wart ponad 1,5 mld zł
– Widać, że trend jest cały czas rosnący. Nawet w trudnym 2009 roku, pomimo kryzysu, rynek reklamy w Internecie wciąż notował dwucyfrowy wzrost – mówi Marcin Kałkucki, starszy menedżer w dziale audytu i usług doradczych w PricewaterhouseCoopers.
PwC bada wartość rynku internetowego w Polsce wspólnie z Internet Advertising Bureau Polska (IAB Polska). Według najnowszej edycji ich wspólnego raportu IAB AdEx, ubiegłoroczne wydatki na reklamę w sieci wyniosły w Polsce 1,37 mld zł, o 12,9 proc. więcej niż w 2008 roku. Dane te uwzględniają wpływy ze sprzedaży reklam w sieci 29 firm działających w tej branży. W przypadku Google’a IAB korzysta z szacunków.
Mimo kryzysu (według Starlinka...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta