Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kryzys nie zahamował wydatków

25 marca 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
W 2010 r. wydatki na reklamę w sieci powinny rosnąć co najmniej w takim tempie jak w ubiegłym roku – szacują eksperci.
źródło: Rzeczpospolita
W 2010 r. wydatki na reklamę w sieci powinny rosnąć co najmniej w takim tempie jak w ubiegłym roku – szacują eksperci.

W tym roku rynek reklamy w sieci może być wart ponad 1,5 mld zł

– Widać, że trend jest cały czas rosnący. Nawet w trudnym 2009 roku, pomimo kryzysu, rynek reklamy w Internecie wciąż notował dwucyfrowy wzrost – mówi Marcin Kałkucki, starszy menedżer w dziale audytu i usług doradczych w PricewaterhouseCoopers.

PwC bada wartość rynku internetowego w Polsce wspólnie z Internet Advertising Bureau Polska (IAB Polska). Według najnowszej edycji ich wspólnego raportu IAB AdEx, ubiegłoroczne wydatki na reklamę w sieci wyniosły w Polsce 1,37 mld zł, o 12,9 proc. więcej niż w 2008 roku. Dane te uwzględniają wpływy ze sprzedaży reklam w sieci 29 firm działających w tej branży. W przypadku Google’a IAB korzysta z szacunków.

Mimo kryzysu (według Starlinka...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8582

Spis treści
Zamów abonament