Firmy lekceważą Facebooka
Tylko 10 proc. polskich przedsiębiorstw obecnych w sieci wykorzystuje w biznesie serwisy społecznościowe
Promocja w internetowych społecznościach to najgorętszy trend w sieciowym marketingu ostatnich kilkunastu miesięcy. Mimo to w tego typu serwisach obecnych jest zaledwie 10 proc. polskich spółek, które promują się w sieci – wynika z badania przeprowadzonego przez polski oddział firmy Cisco, amerykańskiego producenta sprzętu telekomunikacyjnego. Zdecydowana większość (prawie 60 proc.) rodzimych firm obecność w sieci pojmuje głównie jako posiadanie własnej strony WWW.
Zupełnie inaczej jest na rozwiniętych internetowych rynkach, np. w USA. Tam za pośrednictwem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta