Etykiety nie będą pouczać o szkodliwości alkoholu
Producenci i dystrybutorzy alkoholu odetchnęli z ulgą. W Polsce nie będzie ostrzeżeń zajmujących 15 proc. opakowań piwa czy wódki
– Od początku zwracaliśmy uwagę, że projekt jest absurdalny. Etykieta ma być źródłem informacji na temat produktu, a nie prowadzenia kampanii edukacyjnych – mówi Leszek Wiwała, prezes Polskiego Przemysłu Spirytusowego.
Pomysł, aby umieszczać na alkoholach ostrzeżenia o szkodliwości alkoholu, pojawił się w Polsce po raz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta