Cztery nowe stacje właściciela MTV
Oprócz kanału dla małych dzieci i stacji w wysokiej rozdzielczości, firma planuje kanały dla pań i panów
MTV Networks Polska, do którego oprócz flagowego kanału MTV Polska należą m.in. stacje Viva Polska, VH1 Polska i dziecięcy Nickelodeon, ruszy w przyszłym roku z nowymi kanałami. To kolejny nadawca chcący skorzystać na reklamowym boomie w tematycznych telewizjach. Według danych domu mediowego Starlink po I półroczu stacje te odnotowały 306 mln zł wpływów z reklam – aż o 59 proc. niż rok wcześniej.
– W...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta