E-sklepy muszą oddać koszty przesyłki
Klient płaci tylko za odesłanie niechcianego produktu. Sprzedawca musi zwrócić całą wpłaconą kwotę. Przy reklamacji potrącanie kosztu wysyłki jest regułą
Sprzedawcy internetowi nauczyli się już, że klient ma prawo w ciągu dziesięciu dni zwrócić towar bez podawania przyczyn. Wciąż jednak zdecydowana większość łamie prawo, choć często nieświadomie. Zwracają bowiem jedynie zapłatę za sam towar.
– Klient ma obowiązek zapłacić jedynie za odesłanie zwracanego produktu sprzedawcy. Ten zaś musi mu zwrócić zarówno cenę towaru, jak i doliczone do niej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta