Nowe strategie walki o klientów
Kredyty hipoteczne, nowe usługi związane z kontami osobistymi, karty i programy rabatowe – to produkty, na jakie stawiają banki w 2011 roku
– Sprzedaż kredytów hipotecznych w porównaniu z 2010 rokiem może wzrosnąć o ok. 10 – 15 proc. – mówi Wojciech Widenka, odpowiedzialny za kredyty hipoteczne w ING Banku Śląskim. Według najnowszych prognoz Polacy pożyczą w tym roku na zakup nieruchomości ponad 50 mld zł. To oznacza, że zgodnie z oczekiwaniami bankowców w 2011 roku będzie to nawet o 7,5 mld zł więcej.
Są banki, które stawiają sobie poprzeczkę jeszcze wyżej. – Planujemy sprzedać o 25 – 30 proc. więcej kredytów hipotecznych niż w 2010 roku – mówi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta