Więcej optymizmu w reklamie
Dobre prognozy dla gospodarki przekładają się na lepsze szacunki dla branży
Z konsensusu szacunków analityków sześciu domów maklerskich poproszonych o prognozy przez „Rz” wynika, że w przyszłym roku rynek reklamy może wzrosnąć nawet o ponad 6 proc. Jeszcze dwa tygodnie temu, gdy „Rz” pytała o prognozy dla polskiego rynku reklamy 2011 r., tylko jeden ekspert z domu mediowego Jakub Bierzyński, prezes Omnicom Media Group, pokusił się o szacunek na poziomie 8 – 10 proc., ale przy założeniu, że nie dojdzie do poważnych zawirowań finansowych w Irlandii, Grecji i Hiszpanii. Tych odważnych szacunków na razie żaden inny dom mediowy nie przelicytował. Widać jednak, że zarówno wśród marketerów, jak i analityków giełdowych coraz więcej jest ostrożnego optymizmu, choć...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta