Małe stacje czeka dobry rok
Małym kanałom tematycznym przybywa reklamodawców i rosną ich przychody reklamowe
W 2010 roku w samych tylko kanałach tematycznych, w których reklamy sprzedaje dom At Media (to m.in. National Geographic, Comedy Central czy Planete), reklamowało się już 925 firm, podczas gdy rok wcześniej było ich 847. Jak wynika z danych TNS OBOP, liczba stacji satelitarno-kablowych (w odróżnieniu od kanałów ogólnopolskich nadawanych naziemnie) wzrosła ze 138 w 2009 roku do 153 w roku ubiegłym. Między 2005 i 2010 rokiem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta