Maspex wie, jak zarobić na tigerze
Właściciel Lubelli i Tymbarku planuje zagraniczną ekspansję popularnego energetyku
– W najbliższych tygodniach zamierzamy wprowadzić tigera na dwa rynki zagraniczne – mówi „Rz” Krzysztof Pawiński, prezes i jeden z sześciu współwłaścicieli Maspeksu Wadowice, czołowej firmy spożywczej w Europie Środkowo-Wschodniej. Na razie nie zdradza, w jakich krajach pojawi się lider polskiego rynku energetyków wartego ok. 700 mln zł. Jednak można się spodziewać, że będą to rynki, gdzie już teraz Maspex jest czołowym producentem soków, nektarów i napojów, m.in. Czechy, Słowacja, Węgry czy Rumunia.
Maspex rozpoczął produkcję Tigera pod koniec 2010 r. Licencji na tę markę udzielił...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta