Ubywa miłośników mocnych piw
W Polsce maleje popyt na piwa z dużą zawartością alkoholu. W 2010 roku przypadało na nie niecałe 20 proc. rynku
Grupa Żywiec, wicelider polskiego rynku piwa, opracowała nową strategię promocyjną dla marki Strong zawierającej 6,5 proc. alkoholu (np. jasny pełny żywiec ma 5,6 proc.) - wynika z informacji „Rz". W najbliższym czasie pojawią się nowe reklamy – Żywiec chce podkreślać smak stronga, który jego zdaniem wyróżnia tę markę na tle innych piw.
Na podobną strategię zdecydował się już trzeci w branży Carlsberg Polska. Od końca 2010 r. w reklamach Okocimia Premium Mocne...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta