Coldplay rozpala emocje
Anglicy rozpoczęli światowe tournée, grając dla 55 tysięcy fanów w Norymberdze. Wkrótce wystąpią w Polsce
Śpiewają o pokoju i miłości, ale przed koncertem na dawnym nazistowskim stadionie Zeppelinfeld, przyjęli strategię informacyjnej wojny – jakby nie chcieli ujawniać nowej muzycznej broni.
Kłopotliwe telefony
Zaczęło się od tego, że najpopularniejszy zespół średniego pokolenia, którego cztery płyty rozeszły się w ostatniej dekadzie w 50 mln egz., zapowiedział premierę piątej – na październik. Jednak kiedy obwieścił, że latem wystąpi na najbardziej prestiżowych letnich festiwalach świata, menedżerowie zapowiedzieli też, że do jesieni grupa nie wykona ani jednej nowej piosenki. Tymczasem teraz fanów zelektryzował news, że koncertowi na norymberskim festiwalu Rock im Park towarzyszyć będzie premiera kompozycji "Every Tear Drop Is a Waterfall" – online oraz na antenie stacji radiowych.
Ten utwór był najbardziej oczekiwanym singlem ostatnich lat, bowiem Coldplay jest liderem na rynku płytowym: dwa poprzednie CD z 2005 r. i 2008 r. pobiły rekordy sprzedaży – pokonując albumy AC/DC, Metalliki, Madonny, Black Eyed Peas, Eminema, U2, a nawet...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta