Hity napędzają zyski telewizji
Finałowe odcinki rozrywkowych widowisk znów oglądały miliony telewidzów. Także w milionach swoje zyski z reklam liczą stacje i już planują kolejne edycje programów. Bukmacherzy przyjmują zakłady na ich wyniki
Niedzielny finał „X Factor" w TVN obejrzało 4,69 mln widzów – to ok. 42 proc. wszystkich, którzy w tym czasie oglądali telewizję. – To naprawdę dużo, biorąc pod uwagę, że średnie tygodniowe udziały największych stacji wynoszą po kilkanaście procent – zauważa Piotr Bieńko, dyrektor zarządzający domu mediowego Mediasense. Każdy odcinek tego show przyciągał średnio 4,47 mln osób.
Cennikowe wpływy z reklam wokół „X Factor" dały TVN 57,7 mln zł, a z „You Can Dance – Po prostu tańcz!" – 38,8 mln zł, „Bitwa na głosy" przyniosła TVP 11,6 mln zł, a „Must Be the Music" dał Polsatowi 25,6 mln zł. Nawet jeśli od tych wpływów odejmie się połowę (tyle mogły wynieść rabaty), widać, że największe telewizyjne hity na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta