Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

FSL coraz bardziej popularny

09 czerwca 2011 | Outsourcing Trends 2011
źródło: Archiwum

Daniel Trzaskowski - dyrektor Departamentu Finansowania i Zarządzania Flotą w Volkswagen Bank Polska SA

W Polsce sprzedaje się średnio ok. 300 tys. samochodów. W Niemczech, gdzie populacja liczy dwa razy więcej mieszkańców, średnia sprzedaż pojazdów wynosi 3 mln sztuk. Ta różnica pokazuje, że na naszym lokalnym rynku drzemie jeszcze duży potencjał w zakresie sprzedaży nowych aut.

W ostatnim czasie wśród nabywców nowych pojazdów 55 proc. stanowi zakup przez klientów indywidualnych, a 45 proc. przez firmy. W przybliżeniu 15 proc. zakupu pojazdów przez przedsiębiorców jest finansowanych poprzez wynajem długoterminowy (Full Service Leasing). Udział tego produktu w dojrzałych rynkach zachodnich sięga nawet 50 proc. Dlaczego FSL staje się coraz bardziej popularnym sposobem finansowania floty samochodowej firmy?

Finansowanie

Należy pamiętać przede wszystkim o tym, aby sposób finansowania zakupu floty...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8949

Spis treści
Zamów abonament