Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marketing prezydencji

25 lipca 2011 | Ekonomia | Elżbieta Glapiak

Rola w Unii, jaką możemy odegrać w ciągu tych sześciu miesięcy, wcale nie jest tak duża, jak twierdzą nasi politycy

Do objętej przed miesiącem prezydencji w Unii Europejskiej przygotowywaliśmy się od co najmniej roku. W budżecie każdego resortu znalazły się pieniądze na specjalne wydatki związane z prezydencją, w Brukseli powstawała okazała siedziba dla polskich urzędników, a w Warszawie organizowano wystawną fetę na otwarcie prezydencji.

Czerwiec był miesiącem nadziei, obietnic i oczekiwania. Teraz, kiedy strefa euro przeżywa poważne problemy, doświadczenia zielonej wyspy mogłyby okazać...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8987

Spis treści
Zamów abonament