Play i Red Bull chcą pofrunąć razem
P4, operator sieci Play, dołączy do swojego pakietu ofertę pod marką producenta napojów energetyzujących. Marketingowy mariaż może poprawić wyniki obu firm
Założeń finansowych projektu nie znamy. – Dzielimy się przychodami i kosztami – mówi jedynie Marcin Gruszka, rzecznik P4.
P4 odpowiadać będzie za wszystko z wyjątkiem marketingu: telefony, taryfy, obsługę klienta, sieć sprzedaży, infrastrukturę i współpracę z mediami. Producent napoju wniesie do projektu markę i dostęp do sygnowanych jego brandem gadżetów, w tym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta