Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Piłka nożna to nasz priorytet

31 sierpnia 2011 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
autor zdjęcia: Piotr Nowak
źródło: Fotorzepa

Dzięki Euro 2012 chcemy być w Polsce liderem – mówi Herbert Hainer, prezes grupy Adidas

Rz: Jak duże znaczenie mają imprezy rangi Euro 2012 dla wyników Adidasa?

Herbert Hainer: Bardzo duże, choć w tej chwili trudno jednoznacznie przesądzać, jak wyniki będą wyglądały. Dla nas przygotowania do Euro 2012 trwają już od bardzo dawna, choć pierwsze specjalne linie produktów zaczniemy na rynek wprowadzać w listopadzie. Oczekiwania są jednak spore. W Polsce dzięki temu wydarzeniu marka Adidas ma zostać liderem rynku w kategorii football.

W jaki sposób?

Będzie o nas naprawdę głośno, szykujemy reklamową ofensywę. Dodatkowo rozwijamy sieć sklepów. Dzisiaj w 58 salonach sprzedawane są tylko nasze marki Adidas lub Reebok, w kilkunastu są obecne razem. W tym roku przybędzie ok. dziesięciu nowych placówek. Współpracujemy też z ponad 800 sklepami, gdzie obecnych jest wiele brandów.

Jak 2011 r. może wyglądać w Polsce, a jak i na świecie?

W waszym kraju mamy doskonałe wyniki....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9018

Spis treści
Zamów abonament