Piłka nożna to nasz priorytet
Dzięki Euro 2012 chcemy być w Polsce liderem – mówi Herbert Hainer, prezes grupy Adidas
Rz: Jak duże znaczenie mają imprezy rangi Euro 2012 dla wyników Adidasa?
Herbert Hainer: Bardzo duże, choć w tej chwili trudno jednoznacznie przesądzać, jak wyniki będą wyglądały. Dla nas przygotowania do Euro 2012 trwają już od bardzo dawna, choć pierwsze specjalne linie produktów zaczniemy na rynek wprowadzać w listopadzie. Oczekiwania są jednak spore. W Polsce dzięki temu wydarzeniu marka Adidas ma zostać liderem rynku w kategorii football.
W jaki sposób?
Będzie o nas naprawdę głośno, szykujemy reklamową ofensywę. Dodatkowo rozwijamy sieć sklepów. Dzisiaj w 58 salonach sprzedawane są tylko nasze marki Adidas lub Reebok, w kilkunastu są obecne razem. W tym roku przybędzie ok. dziesięciu nowych placówek. Współpracujemy też z ponad 800 sklepami, gdzie obecnych jest wiele brandów.
Jak 2011 r. może wyglądać w Polsce, a jak i na świecie?
W waszym kraju mamy doskonałe wyniki....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta