Więcej na promocję żywności
Polscy producenci potrafią coraz lepiej wydawać pieniądze z Unii Europejskiej na reklamowanie żywności. Ich zdobywanie ułatwiają krajowe fundusze promocji
– Na koniec 2011 r. udział Polski w puli wydanej w Unii Europejskiej na promocję żywności wynieść może 15 – 16 proc. – szacuje Piotr Kondraciuk, dyrektor Biura Promocji Żywności Agencji Rynku Rolnego. W 2010 r. był on na poziomie 9 proc., a rok wcześniej wynosił ok. 6 proc.
Do tej pory Komisja...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta