Hurt leków w kłopocie
Programy lojalnościowe dla aptek pod znakiem zapytania
Wchodząca w życie od stycznia 2012 roku nowa ustawa refundacyjna postawiła na nogi wszystkich hurtowników, którzy mają własne apteki albo współpracują z dużą liczbą placówek. Nie tylko ze względu na planowane obniżki marży aptek o rabat od dystrybutora (40 – 45 proc. sprzedaży), ale przede wszystkim ze względu na zakaz reklamy działalności aptek i jakiegokolwiek wsparcia sprzedaży leków refundowanych.
Uderza on w podstawę funkcjonowania programów lojalnościowych, w których – jak wynika z danych analizującej rynek farmaceutyczny firmy IMS Health – uczestniczy 56 proc....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta