Hyundai i Kia atakują rynek europejski
Targi. Koreańscy producenci samochodów wykorzystują trudne chwile japońskich koncernów
Najnowszy model Hyundaia – i30, który został pokazany we Frankfurcie, był najbardziej reklamowanym tam autem. Koreański producent wyraźnie atakuje europejski rynek. Cierpią z tego powodu przede wszystkim japońscy producenci.
Japończycy w defensywie
Po pierwsze, po katastrofalnym tsunami byli wyłączeni z rynku przez ponad dwa miesiące. W okresie I – VII 2011 europejska sprzedaż Toyoty spadła o 25 proc. w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku, Mazdy o 28,4 proc., a Hondy jeszcze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta