Kiedy adresata nie ma w domu
Firm wykorzystujących elektronikę do zawierania transakcji pomiędzy sprzedawcami a klientami indywidualnymi jest coraz więcej. Rynek B2C – bo tak fachowo nazywa się ta grupa – błyskawicznie się więc rozwija. Wciąż powstają nowe e–sklepy, a klienci poszukują coraz korzystniejszych okazji cenowych w Internecie.
Przedsiębiorcy, dotychczas korzystający z tradycyjnych metod dystrybucji, coraz częściej wykorzystują Internet, który daje im nowe możliwości sprzedaży. W najbliższych latach liczba przesyłek B2C będzie rosła dwa razy szybciej niż B2B, czyli dostarczanych między firmami i instytucjami. Skąd taka...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta