Reklamy w sieci pod lupą UE
internet | Trybunał Sprawiedliwości wydał kolejny wyrok porządkujący kwestię reklam
Są sytuacje, w których reklamowanie się w wyszukiwarce z wykorzystaniem znaków towarowych konkurencyjnej firmy może jej zaszkodzić lub zmylić internautę – wynika z najnowszego wyroku Trybunału. W takim przypadku firma będzie mogła dochodzić zakazania reklamy.
Wczoraj Trybunał rozstrzygnął trwający od roku spór między brytyjską firmą odzieżową Marks & Spencer oraz działającą m.in. na Wyspach kwiaciarnią Interflora. Interflora pozwała M&S do sądu za to, że wykupił w Google'u słowa związane z jej nazwą (zastrzeżone znaki towarowe) w ofercie AdWords. Po wpisaniu w wyszukiwarkę słowa „interflora" internaucie wyświetlała się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta