Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamy w sieci pod lupą UE

23 września 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Reklamy działające w wyszukiwarkach  generują co roku jedne z najwyższych wpływów w sieci.
źródło: Rzeczpospolita
Reklamy działające w wyszukiwarkach generują co roku jedne z najwyższych wpływów w sieci.

internet | Trybunał Sprawiedliwości wydał kolejny wyrok porządkujący kwestię reklam

Są sytuacje, w których reklamowanie się w wyszukiwarce z wykorzystaniem znaków towarowych konkurencyjnej firmy może jej zaszkodzić lub zmylić internautę – wynika z najnowszego wyroku Trybunału. W takim przypadku firma będzie mogła dochodzić zakazania reklamy.

Wczoraj Trybunał rozstrzygnął trwający od roku spór między brytyjską firmą odzieżową Marks & Spencer oraz działającą m.in. na Wyspach kwiaciarnią Interflora. Interflora pozwała M&S do sądu za to, że wykupił w Google'u słowa związane z jej nazwą (zastrzeżone znaki towarowe) w ofercie AdWords. Po wpisaniu w wyszukiwarkę słowa „interflora" internaucie wyświetlała się...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9038

Spis treści
Zamów abonament