Lokowanie produktu korzystne także podatkowo
Dyskretne promowanie firmy w popularnych programach ma zwiększyć jej sprzedaż. Wydatki można więc zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów
Bohaterowie serialu rozkoszują się herbatą, rozmawiają o używanych perfumach, robią zakupy w ulubionym sklepie, chwalą się nowym samochodem – to często nie przypadek, taki przekaz ma działać na podświadomość widza i zachęcać do korzystania z wybranych produktów.
– Umieszczanie marki firmy w popularnych audycjach i programach to lokowanie produktu, coraz popularniejsze narzędzie promowania towarów i usług – mówi Urszula Chim, szefowa działu reklamy niestandardowej OMG Mozaic. – Jest to dyskretna forma...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta