Sławy piłki zagrają w drużynie Kompanii Piwowarskiej
Lider rynku piwa rusza z ofensywą. Tuż przed Euro 2012 twarzami tyskiego zostaną Luis Figo, Marco van Basten oraz Zbigniew Boniek
Pierwszy etap trwającej kilka miesięcy kampanii promocyjnej z udziałem trzech gwiazd futbolu startuje 1 marca pod hasłem „Chcemy kibicować". Będzie to największa i najdroższa akcja marketingowa w historii Kompanii Piwowarskiej oraz należącej do niej marki Tyskie, piwa numer jeden w Polsce.
– Zaangażowaliśmy międzynarodowe gwiazdy futbolu, ponieważ są symbolem sukcesu i wielkiej piłki nożnej. Ponadto duża grupa Polaków kibicuje nie tylko narodowej reprezentacji, ale także zagranicznym drużynom – mówi „Rz" Piotr Jurjewicz, członek zarządu Kompanii Piwowarskiej.
Lepiej niż konkurenci
Firma nie zdradza, ile zapłaciła Figo, van Bastenowi i Bońkowi. Umowy reklamowe z gwiazdami zazwyczaj są...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta