Nowe technologie dominują w czołówce rankingu marek
Najcenniejszą marką na świecie, wartą prawie 78 mld dolarów, pozostaje amerykańska Coca-Cola
Większość ścisłej czołówki rankingu Interbrandu stanowi jednak światowa elita firm technologicznych. Na drugim miejscu jest Apple, a dalej IBM, Google i Microsoft. Na dziewiąte miejsce awansował koreański Samsung.
Znaczący awans firm koreańskich (w pierwszej setce zmieściły się cztery) podobnie jak doskonałe wyniki koncernów motoryzacyjnych są dużą niespodzianką w tegorocznym rankingu Interbrandu. Przy tym koreański Hyundai (znalazł się na 53. miejscu), awansował o ponad 200 pozycji. Jego siostrzana marka Kia, której w ogóle w rankingu nie było, teraz wskoczyła na 87. pozycję....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta