Facebook i prywatność
Portal społecznościowy sprzedaje więcej danych o swoich użytkownikach
Facebook eksperymentuje z nowymi sposobami wykorzystania swojego największego atutu – prywatnych danych o ok. 900 mln użytkowników – wzbudzając tym samym obawy o ochronę prywatności. Strategia polega na sprzedawaniu dostępu do użytkowników.
Dopasować reklamę
By zwiększyć skuteczność reklam, Facebook w ostatnich miesiącach zaczął pozwalać specjalistom od marketingu na kierowanie sprofilowanych reklam do użytkowników w oparciu o ich adresy e-mailowe i numery telefonów, które umieszczają na swoich profilach, albo na podstawie listy innych stron, które odwiedzają.
Obrońców prawa do prywatności najbardziej rozsierdza to, że Facebook wykorzystuje swoje dane do analizowania związków między reklamami na Facebooku a przyzwyczajeniami zakupowymi swoich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta