Polacy lubią terenówki
Nowy model Opla ma pomóc marce wejść na podium importerów
Korespondencja z Hamburga
Gdy cały rynek samochodów osobowych nęka głęboki spadek popytu – liczba aut zarejestrowanych we wrześniu okazała się nie tylko niższa od tej z 2011 r., ale jest najniższa z notowanych w tym miesiącu w ciągu ostatnich sześciu lat – segment aut terenowo-rekreacyjnych ma się całkiem dobrze.
Według monitorującego rynek Instytutu Samar sprzedaż terenówek wzrosła od początku roku o prawie jedną czwartą. W końcu sierpnia było to 33,8 tys. sztuk wobec 27,2 tys. rok wcześniej.
Nic dziwnego, że producenci stawiają na tego typu auta, jako potencjalne lokomotywy sprzedaży w trudnych czasach. Nową terenówkę wprowadza właśnie na rynek Opel: model Mokka, mający stać się silną konkurencją w grupie małych aut...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta