Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rusza wojna cenowa

12 października 2012 | Pierwsza strona

Znaczne obniżki na niektóre produkty, a czasem przecena całego asortymentu  – w taki sposób sieci handlowe starają się przyciągać klientów. A tych nie jest mniej, ale mniej wydają – okresowo nawet kilkanaście procent.

– Najłatwiej walczyć o nich właśnie ceną – mówi Andrzej Faliński, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.

Pierwszy karty odkrył Lidl, który we wrześniu obniżył ceny o 10 proc. (poza m.in. alkoholem i papierosami). Podobnie zrobił POLOmarket, który pod koniec września na weekend obniżył ceny mięsa i wędlin o 20 proc.

Podobnych promocji będzie przybywać w związku ze zbliżającym się okresem świątecznym – kupujemy wtedy więcej, ale częściej szukamy okazji cenowych.

—p.m.

Wydanie: 9359

Wydanie: 9359

Spis treści

Podróże

Zamów abonament