Kia w Europie nie poddaje się kryzysowi
Kia Motors zwiększyła do prawie 6-proc. udział w polskim rynku
To o 1 pkt proc. więcej niż rok temu. W ciągu dziewięciu miesięcy 2012 r. Koreańczycy, którzy głównie dostarczają auta ze swojej słowackiej fabryki, sprzedali w Polsce 11,553 tys aut, o 20 proc. więcej niż w roku 2011.
Byung Brandon Tae Yea, prezes Kia Motors Europe, jako powody tak dobrej kondycji firmy wymienia siedmioletnią gwarancję...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta