Rynek ekożywności opiera się kryzysowi
O 15–20 proc. mogą w tym roku zwiększyć się wydatki Polaków na naturalne produkty. Przybywa też producentów i sklepów, które ją sprzedają
– Na rynku żywności ekologicznej w Polsce nie widać oznak spowolnienia – mówi „Rz" Sławomir Chłoń, prezes spółki Organic Farma Zdrowia, do której należy sieć delikatesów z ekożywnością. – W 2012 roku sprzedaż może zwiększyć się o blisko 15 proc. – dodaje.
– Certyfikowana żywność ekologiczna, m. in. ze względu na stosunkowo wysoką cenę, nie jest masowa i podlega takim samym trendom, jak produkty luksusowe, odporne na kryzys – mówi Robert Saluda, prezes zakładu mleczarskiego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta