Płatne telewizje przestają rosnąć, ale walczą dalej
Platformy mają mało nowych klientów, ale spodziewana w 2013 r. fuzja Cyfry+ z „n” zaostrzy rywalizację
Pewne jest, że już zaczął się dla płatnych telewizji schyłkowy okres pozyskiwania klientów, bo rynek, zgodnie z oczekiwaniem ekspertów, się nasyca. Według giełdowych analityków po III kwartale Cyfrowy Polsat zaraportuje brak wzrostu liczby klientów netto lub wykaże co najwyżej minimalny ich wzrost, podobnie jak platforma „n". – Myślę, że w III kw. Cyfrowy Polsat nie wykaże wzrostu liczby abonentów w porównaniu z II kw., a platformie „n" przybędzie ok. 15 tys. abonentów, bo – jak podała grupa Orange – w III kwartale przybyło jej ok. 12 tys. klientów oferty, jaką ma wspólnie z platformą „n" – mówi Piotr Janik, dyrektor działu analiz KBC Securities.
IV kwartał,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta