Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Spółka nie zwalnia tempa

24 października 2012 | Lista 2000
źródło: Rzeczpospolita

66 proc. powierzchni sklepów LPP zlokalizowanych jest w kraju, a przychody w Polsce stanowią ok. 70 proc. obrotów. Ma też sklepy m.in. w Czechach, Rumunii, Bułgarii i na Litwie. Jednak poza Polską najważniejsza jest Rosja

Gdańskie LPP zajmuje się projektowaniem i sprzedażą odzieży. W Polsce jest największą tego typu firmą. Ma w portfelu marki Reserved, House, Cropp, Mohito i Promo Stars. Jest sztandarowym przykładem dynamicznego rozwoju i podboju rynku.

Kiedy w 2001 roku debiutowała na warszawskiej giełdzie, miała „zaledwie" 11 mln zł zysku netto. Natomiast tegoroczny zysk tylko w pierwszym półroczu wyniósł 111,8 mln zł. W dniu debiutu akcje LPP kosztowały 48 zł. Natomiast w trakcie sesji we wtorek, 16 października za walory spółki trzeba było płacić nawet 4040 zł. To najdroższe...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9369

Wydanie: 9369

Spis treści
Zamów abonament