Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dyskonty coraz mocniejsze

24 października 2012 | Lista 2000
Robin Francis Taylor prezes spółki
źródło: materiały prasowe
Robin Francis Taylor prezes spółki
źródło: Rzeczpospolita

Tanie sieci – spożywcze i odzieżowe – przeżywają najlepszy okres. Polacy zaczęli oszczędzać, co napędziło im masę nowych klientów

Sieci dyskontowe podbijają rynek głównie niskimi cenami. Ich klientom nie przeszkadza oferta składająca się głównie z produktów marek własnych. Choć przez lata rozwijały się po cichu i nieco na uboczu, to jednak od kilku lat przeżywają zdecydowanie okres prosperity.

Doskonałym przykładem jest Pepco. Nazwa mieszkańcom dużych miast mówi zazwyczaj niewiele, ale w mniejszych miejscowościach znana jest doskonale. Sklepy sprzedają odzież i artykuły...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9369

Wydanie: 9369

Spis treści
Zamów abonament