Dyskonty coraz mocniejsze
Tanie sieci – spożywcze i odzieżowe – przeżywają najlepszy okres. Polacy zaczęli oszczędzać, co napędziło im masę nowych klientów
Sieci dyskontowe podbijają rynek głównie niskimi cenami. Ich klientom nie przeszkadza oferta składająca się głównie z produktów marek własnych. Choć przez lata rozwijały się po cichu i nieco na uboczu, to jednak od kilku lat przeżywają zdecydowanie okres prosperity.
Doskonałym przykładem jest Pepco. Nazwa mieszkańcom dużych miast mówi zazwyczaj niewiele, ale w mniejszych miejscowościach znana jest doskonale. Sklepy sprzedają odzież i artykuły...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta