Apple zaprezentował oczekiwanego iPada mini
Wczoraj wieczorem koncern z Cupertino pokazał wreszcie tańszą wersję swojego kultowego tabletu. Jest też iPad czwartej generacji
iPad Mini jest największym zwrotem w strategii Apple'a od czasu, kiedy dwa lata temu na rynek trafił pierwszy 10-calowy iPad. Mniejszy tablet może stać się przebojem, który podtrzyma dominację Apple'a na rynku – twierdzą analitycy firmy brokerskiej Topeka Capital, prognozując sprzedaż 5–7 mln iPadów Mini w czwartym kwartale tego roku.
W Polsce iPada Mini i iPada czwartej generacji będzie można kupić od 2 listopada.
Według tajwańskiej firmy DigiTimes 7-calowy tablet to format przyszłości, który już wkrótce będzie stanowić 60 proc. rynku. Sprawa jest prosta: mniejszy sprzęt oznacza niższe ceny. – Istnieje ogromne zapotrzebowanie na tablety z przekątną 7 cali. Apple nie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta