Obudzić w kliencie instynkt łowcy
W zakupach, a szczególnie przy kupowaniu odzieży, nie chodzi tylko o uzupełnienie braków w garderobie. Tym bardziej że w naszych pękających często w szwach szafach o braki dziś trudno. Bardzo ważne są też emocje.
Socjologowie badający zachowania polskich konsumentów twierdzą, że po latach pustych półek podchodzimy do zakupów jeszcze bardziej emocjonalnie niż klienci na Zachodzie. Jednak to tam najpierw zrobiły karierę outlety, które dają szansę na satysfakcję trudno...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta