Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Premiery często się spóźniają

08 lutego 2013 | Ekonomia | Dariusz Wolak
Producenci gier komputerowych zarabiają tylko wtedy, gdy wypuszczają na rynek nowe tytuły.
źródło: Rzeczpospolita
Producenci gier komputerowych zarabiają tylko wtedy, gdy wypuszczają na rynek nowe tytuły.

Wiosną na rynek trafią dwa tytuły z Polski, które mają potencjał na światowy sukces.

Za nieco ponad miesiąc do sklepów na całym świecie trafi „Sniper Ghost Wariorr 2". Pierwszą część gry, która zadebiutowała wiosną 2010 r., kupiło ponad 3 mln fanów. To drugi najlepszy wynik w historii polskiej branży gier wideo. Największym sukcesem na razie był „Dead Island" Techlandu, który sprzedał się w ilości ok. 4 mln kopii.

City Interactive pracował nad „Sniperem 2" prawie trzy lata. Premiera gry była siedmiokrotnie przesuwana. Na rynku spekulowało się, że spółka nie jest w stanie opanować silnika CryEngine 3, na bazie którego tworzony jest jej produkt.

– Takie spekulacje są nieuzasadnione i nietrafione – zapewnia Marek Tymiński, prezes City...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9457

Wydanie: 9457

Spis treści
Zamów abonament