Premiery często się spóźniają
Wiosną na rynek trafią dwa tytuły z Polski, które mają potencjał na światowy sukces.
Za nieco ponad miesiąc do sklepów na całym świecie trafi „Sniper Ghost Wariorr 2". Pierwszą część gry, która zadebiutowała wiosną 2010 r., kupiło ponad 3 mln fanów. To drugi najlepszy wynik w historii polskiej branży gier wideo. Największym sukcesem na razie był „Dead Island" Techlandu, który sprzedał się w ilości ok. 4 mln kopii.
City Interactive pracował nad „Sniperem 2" prawie trzy lata. Premiera gry była siedmiokrotnie przesuwana. Na rynku spekulowało się, że spółka nie jest w stanie opanować silnika CryEngine 3, na bazie którego tworzony jest jej produkt.
– Takie spekulacje są nieuzasadnione i nietrafione – zapewnia Marek Tymiński, prezes City...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta