Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy nie oszczędzają na muzyce

08 lutego 2013 | Pierwsza strona | ML J.C.
Artur Andrus
źródło: Rzeczpospolita
Artur Andrus
Płyta „Myśliwiecka” zwieńczyła popularność prezentera Trójki. Słuchaczy zachwyciły zabawne, absurdalne i poetyckie piosenki.
źródło: Rzeczpospolita
Płyta „Myśliwiecka” zwieńczyła popularność prezentera Trójki. Słuchaczy zachwyciły zabawne, absurdalne i poetyckie piosenki.
Lana Del Rey
źródło: Rzeczpospolita
Lana Del Rey
CD „Born To Die” jest perfekcyjnym produktem wylansowanym przez modę na retro  i reklamy odzieżowe. Nastolatki mają nową ikonę.
źródło: Rzeczpospolita
CD „Born To Die” jest perfekcyjnym produktem wylansowanym przez modę na retro i reklamy odzieżowe. Nastolatki mają nową ikonę.
Adele
źródło: Rzeczpospolita
Adele
Płyta „21” to największy sukces od debiutu Nory Jones. Adele samodzielnie powstrzymała upadek światowej fonografii.  To mocny głos  i niezmanierowana gwiazda.
źródło: Rzeczpospolita
Płyta „21” to największy sukces od debiutu Nory Jones. Adele samodzielnie powstrzymała upadek światowej fonografii. To mocny głos i niezmanierowana gwiazda.

Ubiegłoroczne przychody ze sprzedaży muzyki w naszym kraju sięgnęły 344 mln zł wobec 300 mln rok wcześniej – wynika z szacunków firmy fonograficznej EMI Music Polska. Szybki rozwój rynku to zasługa niesłabnącej sprzedaży płyt i popularności cyfrowych nośników. – U nas sprzedaż nie spada, choć w większości krajów ościennych odnotowywane są spadki – przyznaje Piotr Kabaj, prezes EMI Music Polska. 14 lutego rozpoczyna działalność na polskim rynku kolejny międzynarodowy gracz udostępniający muzykę w sieci – Spotify. – Jeśli takie serwisy będą dobrze promowane, ten rynek dalej będzie rósł – dodaje Kabaj. 

Wydanie: 9457

Wydanie: 9457

Spis treści
Zamów abonament