Wydajemy coraz więcej na promocję żywności
W 2012 roku wypłaty z krajowych funduszy wzrosły o niemal 30 proc.
– Kwoty wypłacane z krajowych funduszy promocji żywności rosną, ponieważ polscy producenci i i organizacje ich zrzeszające wiedzą o nich coraz więcej – mówi „Rz" Piotr Kondraciuk, dyrektor biura promocji Agencji Rynku Rolnego (ARR). – Przykładają także większą wagę do promocji i podchodzą do niej w bardziej profesjonalny sposób niż kiedyś – dodaje.
W 2012 roku na konta organizacji branżowych trafiło prawie 48,3 mln zł na działania promocyjne wobec 37,7 mln zł rok wcześniej. W ciągu ostatnich trzech lat kwota wypłat przekroczyła 100 mln zł.
Łatwiej o dotacje
Pieniądze na promocję żywności...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta