Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wydajemy coraz więcej na promocję żywności

08 lutego 2013 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Miliony, które pomagają zdobyć pomoc Unii
źródło: Rzeczpospolita
Miliony, które pomagają zdobyć pomoc Unii

W 2012 roku wypłaty z krajowych funduszy wzrosły o niemal 30 proc.

– Kwoty wypłacane z krajowych funduszy promocji żywności rosną, ponieważ polscy producenci i i organizacje ich zrzeszające wiedzą o nich coraz więcej – mówi „Rz" Piotr Kondraciuk, dyrektor biura promocji Agencji Rynku Rolnego (ARR). – Przykładają także większą wagę do promocji i podchodzą do niej w bardziej profesjonalny sposób niż kiedyś – dodaje.

W 2012 roku na konta organizacji branżowych trafiło prawie 48,3 mln zł na działania promocyjne wobec 37,7 mln zł rok wcześniej. W ciągu ostatnich trzech lat kwota wypłat przekroczyła 100 mln zł.

Łatwiej o dotacje

Pieniądze na promocję żywności...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9457

Wydanie: 9457

Spis treści
Zamów abonament