Apple pozostaje najdroższą marką świata
Największą wartość mają marki firm informatycznych. Na czele wciąż jest Apple. I z roku na rok jest wart coraz więcej.
W najnowszym rankingu BrandZ przygotowanym przez MillwardBrown Optimor (należy do grupy WPP) 100 najcenniejszych marek globu (wg wartości na koniec 2012 r.) warte jest 2,56 bln dol. To o 7 proc. więcej niż rok temu.
Apple w 2012 r. zyskał na wartości 1 proc. Marka koncernu warta jest 185,07 mld dol. Drugi Google (plus 5 proc.) został wyceniony na 113,7 mld dol., a IBM ( -3 proc.) na 112,5 mld dol. W dziesiątce...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta