Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Apple pozostaje najdroższą marką świata

22 maja 2013 | Ekonomia | i.t.

Największą wartość mają marki firm informatycznych. Na czele wciąż jest Apple. 
I z roku na rok jest wart 
coraz więcej.

W najnowszym rankingu BrandZ przygotowanym przez MillwardBrown Optimor (należy do grupy WPP) 100 najcenniejszych marek globu (wg wartości na koniec 2012 r.) warte jest 2,56 bln dol. To o 7 proc. więcej niż rok temu.

Apple w 2012 r. zyskał na wartości 1 proc. Marka koncernu warta jest 185,07 mld dol. Drugi Google (plus 5 proc.) został wyceniony na 113,7 mld dol., a IBM ( -3 proc.) na 112,5 mld dol. W dziesiątce...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9542

Spis treści
Zamów abonament