Wirtualni specjaliści z wyczuciem
Nawet setka niewidomych osób może znaleźć pracę w Wirtualnym Contact Center, które ruszy dzięki dofinansowaniu z Unii.
Piotr Krajnik po ponad dwóch latach pracy w telefonicznych contact center bez problemu konwersuje z dzwoniącym na infolinię klientem, choć jednocześnie wyławia informacje z tekstu, który odbiera na słuchawkach. Nie może skorzystać ze skryptu na ekranie monitora, bo go nie widzi.
To nic, bo aplikacje przyjazne dla osób niewidomych umożliwiają im nie tylko korzystanie z komputera, ale też zatrudnienie w Wirtualnym Contact Center (WCC), które daje szansę zdalnej pracy z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta