Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wirtualni specjaliści z wyczuciem

26 czerwca 2013 | Ekonomia | Anita Błaszczak
Po dwóch latach pracy w contact center Piotr Krajnik wybrał teraz zawód masażysty.
autor zdjęcia: Anita Błaszczak
źródło: Fotorzepa
Po dwóch latach pracy w contact center Piotr Krajnik wybrał teraz zawód masażysty.

Nawet setka niewidomych osób może znaleźć pracę 
w Wirtualnym Contact Center, które ruszy dzięki dofinansowaniu z Unii.

Piotr Krajnik po ponad dwóch latach pracy w telefonicznych contact center bez problemu  konwersuje z dzwoniącym na infolinię klientem, choć jednocześnie wyławia  informacje z tekstu, który odbiera na słuchawkach. Nie może skorzystać ze skryptu na ekranie monitora, bo go nie widzi.

To nic, bo aplikacje przyjazne dla osób niewidomych umożliwiają im nie tylko korzystanie z komputera, ale też zatrudnienie w Wirtualnym Contact Center (WCC), które daje szansę zdalnej pracy  z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9571

Wydanie: 9571

Spis treści
Zamów abonament