Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

W jaki sposób ująć zwrot towaru w wyniku reklamacji klienta

13 sierpnia 2013 | Dobra Firma | Konrad Piłat

Przedsiębiorcy mogą dokonywać zapisów w księdze na koniec każdego miesiąca – na podstawie danych, które wynikają z raportów dobowych lub miesięcznych skorygowanych o kwoty mające wpływ na wysokość przychodu

- Prowadzę sklep. Zdarza się, że w wyniku reklamacji przyjmuję zwrot towaru. W jaki sposób należy udokumentować taką operację i jak powinna być ona ujęta w księdze przychodów i rozchodów? – pyta czytelnik.

Zasady ewidencjonowania przychodów dokumentowanych paragonami fiskalnymi są uregulowane w § 20 ust. 1 rozporządzenia ministra finansów z 26 sierpnia 2003 r. w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (DzU nr 152, poz. 1475 ze zm. – dalej rozporządzenie).

Zgodnie z ust. 1 tego przepisu podatnicy, którzy ewidencjonują obrót przy zastosowaniu kas rejestrujących, dokonują zapisów w księdze na podstawie danych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 9612

Wydanie: 9612

Spis treści
Zamów abonament