Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dobre relacje z klientami receptą na wzrost

13 sierpnia 2013 | Ekonomia | DE

Większość zarządzających firmami uważa, że priorytetem dla ich organizacji jest utrzymanie dotychczasowych klientów.

Taka jest przynajmniej teoria. W praktyce niewiele firm rzeczywiście się z tego wywiązuje. Tymczasem z badań Bain & Company wynika, że firmy skupione na kliencie osiągają wyniki o 4–8 procent lepsze od konkurencji.

Jak silne relacje z klientami mogą pomóc w budowaniu przewagi konkurencyjnej? Jak do wzrostu wykorzystać Net Promoter System? W jakim stopniu zaangażowanie pracowników w budowanie relacji z klientem wpływa na sukces firmy?

Odpowiedzi między innymi na te pytania szukać będą w trakcie Forum Ekonomicznego w Krynicy uczestnicy panelu: „Recepta na wzrost. Jak siła relacji z klientem wpływa na budowanie wartości w firmie?"

W dyskusji wezmą udział: Jacek Poświata, dyrektor zarządzający Bain & Company, Polska (moderator), Mirosław Bieliński, prezes zarządu Grupy Energa, David Michels, partner Bain & Company, Szwajcaria, Sebastian Mikosz, prezes Polskich Linii Lotniczych LOT, Cezary Stypułkowski, prezes BRE Banku, oraz Maciej Witucki, prezes Orange Polska.

Wydanie: 9612

Wydanie: 9612

Spis treści
Zamów abonament