Z doradcą przez tablet
Kontakt wideo klienta ze swoim doradcą? Taką usługę oferuje wciąż niewiele banków.
Czy aby doradzać, bankowiec musi siedzieć przy jednym biurku ze swoim klientem? Klienci wiedzą, że nie, coraz częściej wiedzą to także banki. Ciągle tylko nieliczne usługi wideodoradztwa wpisują do standardów obsługi. Żaden jednak bank w Polsce nie daje jeszcze możliwości kontaktu wideo ze swoimi doradcami klientom korzystającym ze smartfonów i tabletów. Pierwszym ma szansę być Raiffeisen Polbank, który testuje taką właśnie usługę bezpiecznego połączenia wideo klientów z doradcami. Demonstrował ją na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta