Branża liczy na poprawę w reklamie
Media. Przyszły rok przyniesie w wyhamowanie spadkowego trendu wpływów z reklam. Część rynku uważa, że możliwy jest już nawet niewielki wzrost.
Optymistyczne, w porównaniu z obecną sytuacją panującą na reklamowym rynku, prognozy potwierdzili wczoraj w trakcie debaty na temat reklamowego rynku, jaka odbyła się w trakcie Warsaw International Media Summit, niektórzy eksperci. Taką ocenę mieli Piotr Tyborowicz, szef Biura Reklamy Grupy TVN, Jakub Bierzyński, prezes grupy reklamowej Omnicom Media Group i Marcin Boroszko, prezes grupy Atmedia sprzedającej reklamy w telewizyjnych kanałach reklamowych.
Według nich realne jest, że w przyszłym roku polski rynek reklamy urośnie w jednocyfrowym tempie. Ostrożniejsza w prognozowaniu przyszłego roku jest Lidia Kacprzycka, dyrektor zarządzająca domu mediowego Starlink. – Patrząc na sytuację wśród naszych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta