Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Branża liczy na poprawę w reklamie

11 października 2013 | Ekonomia
Od przyszłego roku polski rynek odżyje
źródło: Rzeczpospolita
Od przyszłego roku polski rynek odżyje

Media. Przyszły rok przyniesie w wyhamowanie spadkowego trendu wpływów z reklam. Część rynku uważa, że możliwy jest już nawet niewielki wzrost.

Optymistyczne, w porównaniu z obecną sytuacją panującą na reklamowym rynku, prognozy potwierdzili wczoraj w trakcie debaty na temat reklamowego rynku, jaka odbyła się w trakcie Warsaw International Media Summit, niektórzy eksperci. Taką ocenę mieli Piotr Tyborowicz, szef Biura Reklamy Grupy TVN, Jakub Bierzyński, prezes grupy reklamowej Omnicom Media Group i Marcin Boroszko, prezes grupy Atmedia sprzedającej reklamy w telewizyjnych kanałach reklamowych.

Według nich realne jest, że w przyszłym roku polski rynek reklamy urośnie w jednocyfrowym tempie. Ostrożniejsza w prognozowaniu przyszłego roku jest Lidia Kacprzycka, dyrektor zarządzająca domu mediowego Starlink. – Patrząc na sytuację wśród naszych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9662

Wydanie: 9662

Spis treści
Zamów abonament