Wolontariat zwiększa konkurencyjność firmy
Dzięki pracy dla lokalnej społeczności pracownicy KGHM wzmacniają swoje kompetencje. I przywiązanie do spółki – mówi ekspert ds. CSR w KGHM.
Rz: Dlaczego państwa grupa zdecydowała się na program wolontariatu?
Paweł Oboda: KGHM jest firmą społecznie odpowiedzialną. Odpowiedzialność biznesu i zrównoważony rozwój to podstawy działalności naszego przedsiębiorstwa. Jednym z czterech realizowanych programów CSR-owych w spółce jest właśnie wolontariat pracowniczy. Dobrze zorganizowany jego program przynosi korzyści wszystkim stronom. Firma zyskuje zmotywowanych pracowników, którzy utożsamiają się z miejscem pracy. Rozwijają się ich kompetencje. Realizacja projektu, który angażuje wolontariuszy, z pewnością może pomóc w budowie odpowiedzialnego przywództwa. To również rozwój kompetencji dotyczących komunikacji, zarządzania projektem, a także umiejętności analitycznych. Realizowanie przez firmę długofalowych, wiarygodnych programów społecznych ma też pozytywny wpływ na jej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta