Co szef zrobi dla firmy
Biznes | Arsenał nietypowych środków, po które sięgają polscy prezesi, jest znacznie skromniejszy niż na Zachodzie.
Udział w turnieju golfowym, wywiad dla kolorowej prasy, mecz piłki nożnej czy tenisa, logo na ubraniu – to wszystko, co poza typową działalnością biznesową są w stanie zrobić polscy menedżerowie.
To znacznie mniej niż ich zagraniczni odpowiednicy, którzy zgadzają się na fotografie w nietypowych sytuacjach czy włączanie się do pracy „na pierwszej linii".
– W Polsce nietypowych akcji marketingowym z udziałem menedżerów jest niewiele – uważa specjalista od wizerunku Piotr Tymochowicz. Jego zdaniem wymaga to zmiany...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta